Mindfulness

Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag står i kön på Lidl med en fryspizza under armen. Jag går ut ur Lidl med en fryspizza under armen.

5 thoughts on “Mindfulness

  1. Sune skriver:

    Jag står på Lidl som en fryst pizza med ett kön under armen.

  2. klara skriver:

    läste hela, LÄSTE hela och fuskade inte, det fick mig att känna ömsom glad över att jag inte gjorde det ömsom ledsen att någon annan/några andra gjorde det. jag hoppas att du inte heller fuskat genom copypaste. det är asbra, speciellt, allra mest, om du inte fuskat.

  3. Anders H skriver:

    tanken på att du inte skulle ha copypastat svindlar. men uppstår verket som idé eller när vi producerar det? jag är inte så säker på att skrivandet är så viktigt. läsandet är såklart en helt annan pizza.

Kommentera

