Den drunknande Öre

Det är så konstigt att det luktar så förbannat gott om hösten. Förmultning liksom, ”cute”. Hur som helst, hej hej. Jag heter Öre och bor i Stockholm. Jag bor vid Mälaren som är en blandning av gös, gädda, abborre, asp, mört och id (lubb månne? ingen jag har fångat i alla fall). Varför jag skriver här är därför att jag har ett budskap till dig som läser. Jag kan tyvärr inte gå in så djupt på saken här via internet. Det är alldeles för osäkert. Men det är något jag måste varna dig om. Jag är rädd att högre instanser inte vill att den här informationen ska gå ut till allmänheten, och inte är väl det så konstigt. Det rör sig om något förskräckligt. Snälla hör av dig till mig på Aftonbladets chattsida. Jag brukar vara inloggad mellan 17:30 – 01:00, och går under namnet ”Den drunknande”. Där kan vi sedan bestämma tid för träff, så kan vi ses i verkligheten och jag ska berätta vad jag måste varna er alla om.

Er orolige,
Öre

Kommentera

