Från en bekant till Medvedev

Kraków. Väntar på att klockan ska bli tolv då jag ska ha seminariemöte via skype. Har tagit bort facebook och låg inatt och tänkte på vad det skulle innebära för direkta konsekvenser i mitt virtuella och IRL:a liv. Patetiskt egentligen! Borde verkligen skämmas som ligger och tänker på sånt om nätterna. Hur som helst, det enda jag kom fram till var att jag antagligen kommer börja använda internets fulla kapacitet. Robin föreslog att jag kanske successivt skulle börja avvänja mig vid internet. Tvärtom tror jag. Jag tror jag kommer blogga mer, twittra (har precis upptäckt det roliga med twitter… man kan ju följa vem som helst! *stalkerskakar upphetsat* Har börjat följa allt från en bekant till Medvedev) och läsa mer tidningar. Just nu ser jag mitt före detta liv på facebook som en period av ändlöst simmande i ett grumligt vatten. Det tog liksom över internet. Internet blev facebook.

Orka skriva om facebook i sin blogg.

Väntar fortfarande på svar från mina polska anarkister. Ska jag skicka ett påminnelsemail eller? Deadlinen tickar närmre och närmre…

Längtar tills Fet-Mats är här och hälsar på

Taggad ,

Kommentera

